KONTAKT - Przyjmowanie i załatwianie spraw - Komenda Powiatowa Policji w Gorlicach

Biuletyn Informacji Publicznej

Przyjmowanie i załatwianie spraw

KONTAKT

Z wszelkimi sprawami należącymi do kompetencji Komendanta Powiatowego Policji w Gorlicach należy zgłaszać się w godzinach pracy ustalonych regulaminem Komendy Powiatowej Policji w Gorlicach.

W sprawie skarg i wniosków Komendant Powiatowy Policji w Gorlicach przyjmuje interesantów w poniedziałki od godziny 14.00 do 16.00 po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu i tematu spotkania (tel. (18) 35 48 301).

Służba i praca w Komendzie Powiatowej Policji w Gorlicach od poniedziałku do piątku od godz. 7.30 do godz. 15.30 lub też zgodnie z harmonogramem czasu służby policjantów, określonym na podstawie odrębnych przepisów Ministra Spraw Wewnętrznych oraz czasu pracowników, określonym Kodeksem Pracy, a także przepisami wewnętrznymi Komendanta Powiatowego Policji w Gorlicach.

 

Komenda Powiatowa Policji w Gorlicach
ul. 11-go Listopada 56,  38-300 Gorlice (zobacz na mapie)
tel: (18) 35 48 201
fax: (18) 35 48 335
 

e-mail: komendant@gorlice.policja.gov.pl

elektroniczna skrzynka podawcza w ePUAP: /kpp-gorlice/SkrytkaESP

Informujemy, że podany adres e-mail nie służy do doraźnego zgłaszania interwencji oraz składania zawiadomień o przestępstwach i wykroczeniach.

Metryczka

Data publikacji 27.11.2015
Data modyfikacji 03.03.2016
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Gorlicach
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Grzegorz Szczepanek
Osoba udostępniająca informację:
Grzegorz Szczepanek Jednoosobowe Stanowisko ds. Prasowo-Informacyjnych
Osoba modyfikująca informację:
Grzegorz Szczepanek
do góry